انتشار تصویر جدید از فیلم اصغر فرهادی در جشنواره کن

وبسایت جشنواره فیلم کن، تصویری جدید از فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی منتشر کرد.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از دو روز دیگر ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) آغاز به کار می‌کند. و فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد کرد.

قهرمان» اولین نمایش خود را ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی “گرند لومیر کاخ” جشنواره تجربه خواهد کرد. و روز پس از آن ۱۴ جولای (۲۳ تیر)  ساعت ۹:۳۰ در سالن IMAX مجموعه بزرگ سینمایی تازه تاسیس CINEUM به نمایش گذاشته می شود.

«قهرمان» که در مجموع ۵ نمایش در کن خواهد داشت. در ادامه در همان روز (۱۴ جولای، ۲۳ تیر) ساعت ۱۱:۳۰ بار دیگر در سالن اصلی “گرند لومیر” کاخ جشنواره، ۱۵ جولای (۲۴ تیر) ساعت ۱۲:۳۰ در سالن Screen X مجموعه سینمایی جدید CINEUM و در نهایت ۱۶ جولای (۲۵ تیر) ساعت ۸:۳۰ در سالن «SALLE DU SOIXANTIÈME» جشنواره کن نمایش خواهد داشت.

استودیو آمازون حق پخش فیلم «قهرمان» را در آمریکا در اختیار دارد. و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز. تهیه‌کنندگی و فروش بین المللی فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد. و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

در این فیلم امیر جدیدی. محسن تنابنده. رعنا آزادی‌ور. فرشته صدرعرفایی. سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب  آنان چهره‌های جدید هستند. مقابل دوربین اصغر فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

خروج از نسخه موبایل