سینمای جهان

استقبال از «مکس دیوانه» جورج میلر در جشنواره کن

نخستین نمایش جهاتی فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» در جشنواره کن با حضور عوامل و کارگردان با استقبال مخاطبان همراه شد.

«فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مشهور ساخته «جورج میلر»؛ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن تجربه کرد. و با تشویق ایستاده هفت دقیقه ای در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره همراه شد. در حالی که کارگردان فیلم  و ستارگان آن «آنیا تیلور-جوی» و «کریس همسورث» روی فرش قرمز رفتند.

«فیوریوسا» فیلمی ۱۶۸ میلیون دلاری که برادران وارنر در ۲۴ می در ایالات متحده اکران خواهد کرد ؛۹ سال پس از آخرین قسمت قبلی این فرنچایز با نام «مکس دیوانه: جاده خشم» با بازی  «شارلیز ترون» و «تام هاردی» ساخته شده است.

۴۵ سال پیش فیلم اصلی «مکس دیوانه» به کارگردانی «جورج میلر» با بودجه ۳۵۰ هزار دلاری و فروش ۱۰۰ میلیون دلاری به سودآورترین فیلم تمام دوران تبدیل شد.

قسمت قبلی این فیلم نیز با عنوان «مکس دیوانه: جاده خشم» نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. و به فروش جهانی ۳۷۹ میلیون دلاری نیز دست یافت. و در جوایز اسکار نیز شش جایزه از نامزدی در ۱۰ شاخه را به خانه برد.

اولین قسمت از فیلم «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ ساخته شد. و «مل گیبسون» جوان را که نقش اصلی آن را بر عهده داشت. به اوج شهرت رساند.

«گیبسون» در سال‌ ۱۹۸۲ در «مکس دیوانه ۲» و در سال ۱۹۸۵ در «مکس دیوانه: فراتر از طوفان» در نقش اصلی این مجموعه مقابل دوربین رفت. اما در «مکس دیوانه: جاده خشم» که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد «تام هاردی» ایفاگر نقش اصلی بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا