سینمای ایران

اکران ۴ فیلم جدید در سینماهای سراسر کشور

چهار فیلم «بندر بند»، «جنایت بی دقت»، «بی همه چیز» و «اتومبیل» به چرخه اکران اضافه می‌شوند.

جلسه شورای صنفی نمایش ۷ آذرماه تشکیل و با اکران نمایش ۴ فیلم جدید در سینماهای سراسر کشور موافقت شد.

بر اساس این گزارش در جلسه مقرر شد فیلم سینمایی بندر بند ساخته منیژه حکمت از ۱۰ آذرماه، جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری از ۱۷ آذرماه، بی همه چیز ساخته محسن قرایی و اتومبیل به کارگردانی علی میری رامشه از ۲۴ آذرماه به نمایش دربیایند.

همچنین در این جلسه مقرر شد سینماهای سراسر کشور اجازه اکران کمتر از سه سانس هر فیلم را نداشته باشند مگر سانس ده شب به بعد باشد.

در این جلسه، شورای صنفی نمایش به سازمان سینمایی پیشنهاد داد تا پایان سال نسبت به پرداخت حمایت کرونایی حداقل به مبلغ یک صد میلیون تومان مساعدت کند.

در این جلسه بر این تاکید شد که فیلم‌های سینمایی طبق آیین نامه اکران می‌توانند ۳۰ ثانیه تبلیغ تجاری در ابتدای هر فیلم داشته باشند.

 فیلم سینمایی جنایت بی دقت مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی در سینما درباره آن حرف می‌زنند و با شروع ماجرا بر پرده سینما، داستان آنها و قصه فیلم با هم یکی می‌شود.

در این فیلم هنرمندانی چون بابک کریمی، سیاوش چراغی پور، محمد ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی، عادل یراقی و الهه بخشی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان اتومبیل با بازی هنرمندانی چون اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال زاده،  امیر غفارمنش و آزیتا ترکاشوند آمده است: همیشه همه چیز اون طوری که فکر میکنی پیش نمیره…

اما بازیگران فیلم سینمایی بندر بند هنرمندانی چون رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی هستند.

در خلاصه داستان بندر بند آمده است: یک بند کوچک موسیقی از شهرستان‌های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند…

بنا بر این گزارش در خلاصه داستان بی همه چیز نیز آمده است:  روستایی دورافتاده سال‌هاست که رونق پیشین را ندارد. ساکنین یا کوچ اجباری کرده‌اند یا اگر مانده‌اند در فقر و بدبختی به سر می‌برند، روستا اما مهمانی دارد…

در این فیلم هنرمندانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، پدرام شریفی و لاله مرزبان ایفای نقش کرده اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایرنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا