سینمای ایران

آمادگی مؤسسه «بهمن سبز» برای حضور در جشنواره فجر

مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز» از آمادگی این مؤسسه برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی مؤسسه «بهمن سبز»، سید مصطفی حسینی مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز» درباره میزان آمادگی سینماهای این مؤسسه برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: مؤسسه «بهمن سبز» حوزه هنری طی یک سال اخیر با پیگیری و طرح مطالبات سینماداران در سطوح مختلف برای بازگشایی و احیای چرخه سینماها تلاش بسیاری کرد و علیرغم تعطیلی سینماهای بخش خصوصی کوشش کرد. تا این هنر زنده بماند. در حال حاضر و در فاز دوم طرح توسعه ما ۱۴۴ پرده در ۵۹ سالن سینمایی در حال خدمات‌دهی به مخاطبان سینما داریم که در این مدت ساخته یا بازسازی شده‌اند و به زودی نیز تعداد دیگری سالن در شهرهای مختلف افتتاح شده و آغاز به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها مؤسسه «بهمن سبز» همواره در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور همراه با سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، سال گذشته با ۲۵ سینما جمعا در ۱۵ استان کشور میزبان مخاطبان خود بودیم و امسال نیز با توجه به حذف ۵۰ درصدی ظرفیت سالن‌ها با صددرصد ظرفیت خود در تهران و استان‌های کشور آماده خدمت‌رسانی به علاقمندان سینما هستیم.

مدیرعامل «بهمن سبز» همچنین درباره تاثیر ساخت سالن‌های جدید و با کیفیت در رونق بخشی جشنواره نیز اظهار کرد: ساخت سالن‌های جدید و یا بازسازی سالن‌های قدیمی در شهرها و استان‌ها بسیار در جذب مخاطب تاثیرگذار است، بخصوص سینماهایی که مصادف با ایام جشنواره افتتاح می‌شوند، می‌توانند کمک بسزایی در رونق جشنواره داشته باشند. به واسطه ارتقای سالن‌ها می‌توانیم کیفیت جشنواره را بالا ببریم چرا که جشنواره فیلم فجر رویداد بسیار مهمی است. و صاحبان آثار دوست دارند. برای اولین بار در جشنواره آثارشان با کیفیت دیده شود، بواسطه بازسازی‌ها و ساختی که داشتیم این فرصت فراهم شده تا بتوانیم در شهرستان‌ها نیز با کیفیت قابل قبول و خوبی جشنواره را برگزار کنیم. و آثار را به نمایش بگذاریم.

حسینی در ادامه درباره سامانه گیشه ۷ نیز توضیح داد: این سامانه در حال حاضر مشغول خدمات‌دهی به مخاطبان سینماست. و ما این آمادگی را داریم. که با زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فنی که در اختیارمان قرار دارد. در بخش فروش بلیت آنلاین نیز همراه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر باشیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا