موسیقی

کنسرت‌های کانادای همایون شجریان به ماه ژانویه تغییر کرد

همایون شجریان اعلام کرد که زمان برگزاری کنسرت‌های کانادای او، به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر سیاوش به ماه ژانویه تغییر کرد.

همایون شجریان که پیشتر اعلام کرده بود قرار است ۱۱ تا ۲۰ شهریور (دوم تا ۱۱ سپتامبر) در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری کشور کانادا به روی صحنه برود، اکنون یک روز پیش از آغاز این کنسرت‌ها، از تغییر زمان برگزاری آنها خبر داده است.

شجریان در توضیح علت این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «علاقه‌مندان گرامی ضمن عرض پوزش بابت مشکل‌ ایجاد شده لازم می‌دانیم شما را در جریان شرایط‌ ایجاد شده قرار دهیم.

امروز یکم سپتامبر ۲۰۲۲ متاسفانه آخرین فرصت دریافت ویزای همایون شجریان و تعدادی از اعضای گروه سیاوش از دست رفت. این در حالی است که پس از گذراندن مراحل طولانی اخذ ویزا و انتظار هر روز ما و پیگیری‌های وکیل پروژه نیمی از اعضا در تورنتو و نیمی دیگر به همراه همایون شجریان در ایران منتظر هستند.

تاکنون مشکلات و استرس زیادی برای همگی‌مان ایجاد شده است؛ چراکه فردا دوم سپتامبر قرار بود در تورنتو میزبان شما عزیزان باشیم و با این اجرا تور کانادا را آغاز کنیم و در قبال شما عزیزان مسئول هستیم.

در حال حاضر ۱۲ نفر از اعضای ایرانی و غیر ایرانی گروه سیاوش که نیازمند دریافت ویزا نبوده‌اند برای تمرین‌های نهایی از محل اقامتشان به تورنتو رسیده‌اند. اما برای حضور دیگر اعضا متاسفانه امروز پس از اخرین پیگیری‌های وکیل متوجه آن شدیم که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه سیاوش همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است.

از آنجایی که اجرا بدون حضور این هنرمندان امکان پذیر نیست و کیفیت و اجرای بی‌کم کاست بر همه چیز اولویت دارد، مجبور هستیم برای تحقق این امر و اطمینان از دریافت ویزای کامل اعضای گروه تاریخ برنامه‌های تور کانادا را به ماه ژانویه موکول کنیم.

تاریخ دقیق این اجراها تا هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیط تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد.

عزیزانی که بلیط تهیه کرده‌اند می‌توانند بر اساس همان بلیط و همان شماره صندلی در روز های جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت نمایند و حقشان تمام و کمال برای حضور محفوظ است.

با پوزش بسیار از یک یک شما عزیزان به دلیل اتفاقات غیرمنتظره‌ای که باعث این تغییرات شده است، به اطلاع می‌رساند علاقمندانی که مایل به کنسل کردن بلیط خود هستند، می‌توانند با ارجاع بلیط به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت نمایند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا