سینمای ایران

مجید صالحی «اسپانسرینگ» را می‌سازد

مجید صالحی دومین فیلم سینمایی خود را به نام «اسپانسرینگ» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان کارگردانی می‌کند.

فیلم سینمایی «زیرنظر» نخستین تجربه کارگردانی مجید صالحی در سینما بود که سال ۱۳۹۷ ساخته شد و یک سال بعد، همزمان با روزهای شروع اپیدمی در ایران اکران شد. حالا پنج سال پس از آن فیلم کمدی، مجید صالحی قصد ساخت یک فیلم دیگر را دارد.

او به تازگی برای ساخت فیلمی به نام «اسپانسرینگ» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان درخواست پروانه ساخت داده است.

این بازیگر که اخیرا در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد دریافت کرد. پیش‌تر تجربه کارگردانی در تلویزیون را داشت ولی در سینما فعلا به دومین کارگردانی خود رسیده است.

مجید صالحی در حال حاضر دو فیلم اکران نشده‌ی «برف آخر» و «شماره ۱۰» را دارد که «برف آخر» از جشنواره سال قبل باقی‌ مانده. فیلمی که برای آن نامزد جایزه بهترین نقش مکمل مرد شده بود.

این بازیگر امسال اخیرا پس از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد در اختتامیه فجر بیان کرد: «بعضی روزها حال ما خوب است و بعضی روزها خوب نیستیم. قرار نیست وقتی حالمان خوب نیست از ریشه همه چیز را بزنیم بلکه باید همدل باشیم. و نگوییم هرکس از شرایط ناراضی است جمع کند و از مملکت برود. همه ما متعلق به ایران هستیم.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا