سینمای جهان

«شکارچیان روح»؛ آغازی تازه برای فیلم‌های ترسناک این نسل

«شکارچیان روح: افترلایف» بعد از چهار بار تاخیر در اکران سرانجام به سینماها آمد و توانسته است تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

«شکارچیان روح: افترلایف (آخرت)» نام فیلم کمدی فراواقعی جیسون رایتمن است که دنباله ای بر دو فیلم قبلی «شکارچیان روح» محصول ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹ ساخته ایوان رایتمن پدر جیسون است.

در نسخه امسال «شکارچیان روح»، مکینا گریس، فین ولفهارد و پل راد ایفای نقش کرده اند. این فیلم در واقع قرار بود سال ۲۰۲۰ به سینماها بیاید که با چهار بار تاخیر سرانجام ماه نوامبر امسال در آمریکای روی پرده رفت

وقتی یک مادر به همراه دو فرزند خردسالش به شهری کوچک می آیند، آنها متوجه ارتباط خود با شکارچیان روح اصلی آنجا و میراث مخفیانه ای که پدربزرگشان برای شان به جا گذاشته است، می شوند.

چند نکته درباره فیلم

این قسمت «شکارچیان روح» به هارولد رمیس فیلمنامه نویس و بازیگر نسخه اول تقدیم شده است. رمیس سال ۲۰۱۴ از دنیا رفت. این فیلمساز آمریکایی بیشتر به واسطه ساخت فیلم درخشان «روز موش خرما» شناخته می شود.

جیسون رایتمن کارگردان فیلم در زمان بچگی در قسمت دوم این مجموعه سینمایی بازی کرده بود. گفته می شود او آن زمان به یکی از عوامل فیلم گفته بود چه فیلم چرندی است.

این فیلم اولین قسمت این مجموعه است که داستانش در نیویورک نمی گذرد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا