موسیقی

رونمایی از قطعه تازه حجت اشرف‌زاده در یک تولد رادیویی؛ «سخت نگیر»

حجت اشرف‌زاده قطعه جدید خود را با نام «سخت نگیر» در مراسم سالگرد افتتاح رادیو «آوا» رونمایی کرد.

روز گذشته ششم دی ماه، آیین سالروز تاسیس رادیو آوا با حضور جمعی از مدیران و همچنین حجت اشرف‌زاده خواننده در استودیوی این شبکه رادیویی برگزار شد. علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، حجت اشرف‌زاده خواننده، حمید علی اکبرزاده آهنگساز، شهرام ملازاده مدیر رادیو آوا، سید احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا و مهیار مهرآذر مسئول دفتر موسیقی رادیو از جمله حاضران در این مراسم بودند.

معاون صدا در بخشی از این مراسم و در سخنان کوتاهی به ویژگی‌های رادیو آوا اشاره. و درباره اهمیت مضمون و محتوا در رسانه‌ای چون رادیو تاکید کرد:

آنچه در رادیو باعث جذب مخاطب می‌شود محتواست.

وی همچنین در قیاس بین رادیو و تلویزیون نیز تاثیر محتوای شعر و موسیقی را بر مخاطب بیشتر از تلویزیون دانست.

در این مراسم که رادیو آوا به ۱۴ سالگی‌اش وارد شد. حجت اشرف زاده خواننده جوان از یک قطعه موسیقایی جدید با نام «سخت نگیر» رونمایی کرد.

حجت اشرف‌زاده (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۵۸ در نیشابور) خواننده، نوازنده و آهنگساز ایرانی است.

اشرف زاده با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت.

رادیو آوا در تاریخ ۶ دی ۱۳۸۶ با پخش ۷ ساعت برنامه (از ۱۷ تا ۲۴) روی فرکانس رادیو گفتگو (اف ام ۱۰۳/۵ مگاهرتز). و به عنوان کانال دوم رادیو پیام افتتاح شد. رادیو آوا در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ به ۱۲ ساعت پخش رسید. و از ۴ تیر ۱۳۹۰ به صورت ۲۴ ساعته روی موج اف. ام ۹۳/۵ مگاهرتز به پخش برنامه می‌پردازد.

 

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا