سینمای جهان

ستایش «استیون اسپیلبرگ» از فیلم «ایندیانا جونز ۵»

«استیون اسپیلبرگ» به ستایش از فیلم «ایندیانا جونز ۵» پرداخته است. منگولد روی صندلی کارگردانی این دنباله نشسته در حالی که اسپیلبرگ یکی از تهیه‌کنندگان پروژه باقی مانده است..

استیون اسپیلبرگ در مصاحبه با «تایم» می‌گوید: «دو شب پیش این تجربه را داشتم. «باب ایگر» برای بسیاری از مدیران دیزنی فیلم را اکران کرد و من با «جیمز منگولد» کارگردان در مراسم بودم. همه عاشق فیلم شدند. فیلم «ایندیانا جونز» خیلی خیلی خوبی است. واقعاً به فیلمی که جیم ساخته افتخار می‌کنم.»

استیون اسپیلبرگ اضافه می‌کند: «وقتی نور سالن برگشت به گروه رو کردم و گفتم: «لعنتی! فکر کردم فقط خودم می‌توانم از این فیلم‌ها بسازم.»

داستان این فیلم در سال ۱۹۶۹ و داستان سکانس افتتاحیه در سال ۱۹۴۴ قرار داده شده و جونز با گروهی از نازی‌ها مقابله می‌کند. «مدس میکلسن»، «آنتونیو باندراس»، «فیبی والر-بریج»، و «توبی جونز» دیگر بازیگران قسمت پنجم «ایندانا جونز» خواهند بود.

«کتلین کندی» مدیر استودیوی لوکاس‌فیلم تأیید کرده است که این فیلم با ۱۴۲ دقیقه طولانی‌ترین قسمت چندگانه است.

منگولد در مصاحبه جدیدی با مجله «توتال فیلم» تأیید می‌کند که «هریسون فورد» حدود ۲۵ دقیقه از قسمت پنجم با جلوه‌های ویژه جوان شده است. کارگردان می‌گوید فورد «فوق‌العاده بااستعداد» برای فیلمبرداری این صحنه‌ها باید «وانمود می‌کرد که ۳۵ ساله» است.

منگولد اضافه می‌کند: «اما تکنولوژی به کلی مسئله دیگری است. صدها ساعت فیلم از او در نماهای کلوز-آپ، مدیوم و واید در همه انواع حالت‌های نور شب و روز داشتم.»

فیلمساز ادامه می‌دهد: «تکنولوژی بی‌نظیری بود، و از بسیاری جهات، به آن فکر نکردم. فقط روی فیلمبرداری یک افتتاحیه اغراق‌آمیز ۲۵-دقیقه‌ای تمرکز کردم که تنها فرصت من برای جذب کردن بود. هدف این بود که طعم کامل آنچه دلتنگش شده بودند را بچشانیم.»

پیش‌تر تأیید شده بود که «ایندیانا جونز ۵» ۱۸ مه امسال در بخش «خارج از مسابقه» جشنواره کن اکران می‌شود و سپس نمایش عمومی آن از ۳۰ ژوئن آغاز خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا