سینمای جهان

«مکبث» جوئل کوئن به جشنواره «کن» می‌آید

خبر رسیده فیلم «تراژدی مکبث» ساخته جوئل کوئن برای تیه ری فرمو دبیر جشنواره «کن» به نمایش در آمده است.

به نقل از استادائو، از منابع نزدیک به جشنواره «کن» خبر رسیده فیلم «تراژدی مکبث» جدید ترین ساخته جوئل کوئن  در مقام کارگردان برای تیه‌ری فرمو دبیر جشنواره «کن» نمایش داده شده است. اما این که فیلم، اثری که یکی از کنجکاوی برانگیزترین فیلم های سال جاری میلادی است. در هفتاد و چهارمین دوره فستیوال فیلم «کن» به نمایش دربیاید یا نه. بحث دیگری است.

به تازگی کمپانی متمول «اپل» حق پخش فیلم «تراژدی مکبث» اثر جوئل کوئن را خریداری کرده و ممکن است. این پخش کننده خواهان نمایش جدیدترین ساخته کوئن در فصل پاییز و اوج دوره فصل جوایز باشد.

با این حال با نمایش فیلم برای تیه‌ری فرمو می توان از همین امروز «تراژدی مکبث» را یکی از محتمل ترین فیلم های حاضر در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ خواند و از این فیلم در کنار «گزارش فرانسوی» وس اندرسون. «آنت» لئوس کاراکس. «بندتا» پل ورهوفن. «یک قهرمان» اصغر فرهادی. «زانوی احد» نداف لاپید، «حافظه» اپیچاتپونگ ویراستاکول، «آن فرانک کجاست؟» آری فولمن. «مثلث دلتنگی» روبن اوستلوند. «جزیره برگمان» میا هانسن-لاو. «روز پرچم» شان پن. «هیچکس قهرمان نیست» آلن گیرودی. «ماشین من را بران» ریوسوکی هاماگوچی. «سرما خوردگی پتروف» کیریل سربرنیکوف، «تصمیم برای ترک» پارک چان ووک و «دنیای دیگر» استفان بریزه به عنوان شانس های اصلی حضور در بخش مسابقه «کن» ۲۰۲۱ معرفی کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا