سینمای ایران

توماج دانش‌بهزادی در فیلم سینمایی «احمد»

توماج دانش‌بهزادی با ایفای نقش یک پژوهشگر علمی و دانشگاهی در فیلم سینمایی «احمد» حضور دارد.

توماج دانش‌بهزادی هنرمند شناخته شده عرصه تئاتر به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد معرفی شد.

دانش‌بهزادی که با دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور موثری داشت، اکنون در سینمایی «احمد» با ایفای نقش یک پژوهشگر علمی و دانشگاهی جلوی دروبین هاشم مرادی رفته است.

همچنین این روزها مراحل پس‌تولید این اثر که در بخش مسابقه چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (سودای سیمرغ) حضور دارد. به طور همزمان در حال انجام است؛ بدین ترتیب حمید نجفی‌راد تدوین، مسعود سخاوت‌دوست آهنگسازی، محمد برادران جلوه‌های ویژه بصری و حسین قورچیان صداگذاری را پیش می‌برند.

«احمد» به نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی‌نوری به عمل قهرمانانه شهید احمد کاظمی در ۱۸ ساعت ابتدایی زلزله مهیب بم به عنوان یک حادثه تراژیک ملی می‌پردازد.

این فیلم سینمایی نخستین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و موسسه تصویرشهر محسوب می‌شود.

عکس خبر از امیرحسین غضنفری‌ است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا