موسیقی

حمایت مایلی سایرس از بریتنی اسپیرز در کنسرتش

جنبش «بریتنی را آزاد کنید» اکنون سال‌هاست که جریان دارد و هواداران او خواستار پایان یافتن قیمومت این خواننده هستند.

مایلی سایرس در اجرای زنده ۴ ژوئیه در لاس وگاس حمایت خود را از بریتنی اسپیرز اعلام کرد.

بریتنی اسپیرز اکنون درگیر مبارزه‌ای برای پایان دادن به قیمومت خود است. که در ۱۳ سال گذشته جریان داشته است.

ماه گذشته (ژوئن) اسپیرز در دادگاهی علنی برای اولین بار از زمان شروع شدن قیمومت صحبت کرد. و خواستار «زندانی شدن» جیمی اسپیرز، پدر و قیم خود شد.

بعد از اظهار شهادت، درخواست او برای کنار گذاشتن پدرش از نقش فعلی برای قیمومت او رد شد.

جنبش «بریتنی را آزاد کنید» اکنون سال‌هاست که جریان دارد. و هواداران او خواستار پایان یافتن قیمومت این خواننده هستند. در ماه‌های اخیر بعد از انتشار مستند «بریتنی اسپیرز در یک قاب» و شهادت او در دادگاه، حمایت از این جنبش و خود بریتنی افزایش یافته است.

مایلی سایرس هنگام اجرا در «ریزورتز ورلد» آهنگ محبوب خود «مهمانی در ایالات متحده آمریکا» را اجرا و در جایی به مبارزه حقوقی اسپیرز اشاره کرد.

آن‌طور که در ویدیوهای این کنسرت شنیده می‌شود او می‌خواند: «راننده تاکسی رادیو را روشن کرد. رو به من کرد و گفت: “بریتنی را آزاد کن، بریتنی را آزاد کن!”»

مایلی سایرس یکی از حامیان پروپاقرص اسپیرز در گذشته بوده و شعار «بریتنی را آزاد کنید» را در کنسرتی در ممفیس در سال ۲۰۱۹ هم سر داده بود. و همچنین در برنامه پیش از ابرجام فوتبال آمریکایی برای تیک تاک فریاد زد: «ما عاشق بریتنی هستیم.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایندیپندنت

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا