تئاتر

فاطمه معتمدآریا با «بچه» روی صحنه می‌رود

فاطمه معتمدآریا در تازه‌ترین فعالیت نمایشی خود با بازی در نمایش «بچه» نوشته نغمه ثمینی و کار افسانه ماهیان روی صحنه می‌رود.

نمایش «بچه» با بازی فاطمه معتمدآریا از جمله آثاری است که زمستان ۹۸ روی صحنه رفت و هنوز یک هفته از اجرایش نگذشته بود که سالن‌های تئاتر به دلیل همه‌گیری کرونا تعطیل شدند و اجرای آن در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر ناتمام ماند.

گروه اجرایی این نمایش در دو سال گذشته منتظر فرصتی مناسب بودند تا اجرای خود را ادامه بدهند. و در روزهایی که با گسترش واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن نسبی کرونا همراه شد تصمیم گرفتند نمایش خود را از اول اسفندماه روی صحنه ببرند.

نمایش «بچه» پنجمین همکاری نغمه ثمینی و افسانه ماهیان است که با بازی مهران نائل، شیوا فلاحی و فاطمه معتمدآریا روی صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی از اول اسفندماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. و پیش‌فروش بلیت آن از روز جمعه، هشتم بهمن‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.

افسانه ماهیان کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار افسانه ماهیان می‌توان به کارگردانی فیلم هم هوایی، فیلم تئاتر هم هوایی – پشت صحنه و فیلم سه جلسه ی تراپی اشاره کرد.

افسانه ماهیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1394 در فیلم سه جلسه ی تراپی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هم هوایی، بیشتر نبود. اما تجربه خوبی برای افسانه ماهیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون صابر ابر، احمد ساعتچیان و الهام کردا را تجربه کرد.

افسانه ماهیان در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 3 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم افسانه ماهیان در این سال، فعالیت در فیلم سه جلسه ی تراپی به عنوان کارگردان، فعالیت در فیلم تئاتر هم هوایی – پشت صحنه به عنوان کارگردان و فعالیت در فیلم هم هوایی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا