فاطمه معتمدآریا با «بچه» روی صحنه می‌رود

فاطمه معتمدآریا در تازه‌ترین فعالیت نمایشی خود با بازی در نمایش «بچه» نوشته نغمه ثمینی و کار افسانه ماهیان روی صحنه می‌رود.

نمایش «بچه» با بازی فاطمه معتمدآریا از جمله آثاری است که زمستان ۹۸ روی صحنه رفت و هنوز یک هفته از اجرایش نگذشته بود که سالن‌های تئاتر به دلیل همه‌گیری کرونا تعطیل شدند و اجرای آن در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر ناتمام ماند.

گروه اجرایی این نمایش در دو سال گذشته منتظر فرصتی مناسب بودند تا اجرای خود را ادامه بدهند. و در روزهایی که با گسترش واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن نسبی کرونا همراه شد تصمیم گرفتند نمایش خود را از اول اسفندماه روی صحنه ببرند.

نمایش «بچه» پنجمین همکاری نغمه ثمینی و افسانه ماهیان است که با بازی مهران نائل، شیوا فلاحی و فاطمه معتمدآریا روی صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی از اول اسفندماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. و پیش‌فروش بلیت آن از روز جمعه، هشتم بهمن‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.

افسانه ماهیان کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار افسانه ماهیان می‌توان به کارگردانی فیلم هم هوایی، فیلم تئاتر هم هوایی – پشت صحنه و فیلم سه جلسه ی تراپی اشاره کرد.

افسانه ماهیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1394 در فیلم سه جلسه ی تراپی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هم هوایی، بیشتر نبود. اما تجربه خوبی برای افسانه ماهیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون صابر ابر، احمد ساعتچیان و الهام کردا را تجربه کرد.

افسانه ماهیان در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 3 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم افسانه ماهیان در این سال، فعالیت در فیلم سه جلسه ی تراپی به عنوان کارگردان، فعالیت در فیلم تئاتر هم هوایی – پشت صحنه به عنوان کارگردان و فعالیت در فیلم هم هوایی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

خروج از نسخه موبایل