سینمای جهان

کیلین مورفی آماده بازی در فیلم Peaky Blinders است

کیلین مورفی، بازیگر نقش توماس شلبی در سریال Peaky Blinders درباره احتمال حضورش در فیلم این سریال ابراز آمادگی کرد.

مارگو رابی، در جریان مصاحبه اخیر بازیگران با بازیگران در ورایتی با کیلین مورفی، بازیگر آثاری همچون Oppenheimer و سریال پیکی بلایندرز به گفت‌وگو نشسته است و درباره مسائل مختلفی همچون فیلم‌های باربی و اوپنهایمر با یکدیگر صحبت کردند. در بخشی از این گفت‌وگو، مارگو رابی خود را یکی از طرفداران پروپاقرص سریال Peaky Blinders معرفی کرد و از مورفی درباره احتمال ساخت فیلم اسپین‌آف این سریال سؤال کرد.

کیلین مورفی در پاسخ به مارگو رابی می‌گوید: «منظورم این است که من هم پذیرای این ایده هستم. من همیشه به فکر این بودم که اگر داستان بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد، خب باید دید که چه می‌شود.»

مارگو رابی با هیجان پاسخ می‌دهد که قطعاً داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد و از او می‌خواهد تا این فیلم ساخته شود. مورفی نیز پاسخ می‌دهد که به ۶ فصل سریال پیکی بلایندرز افتخار می‌کند، اما همچنان آماده همکاری با این ایده خواهد بود. «خب، چه کسی می‌داند، شاید، این نظر لطف شما است. منظورم این است که من کاملاً پذیرای این ایده هستم اما از طرفی فکر می‌کنم که ۶ فصل سریال بسیار کامل بود و شروع و پایان بی‌نقصی داشت. گاهی اوقات رفتن به فرمت فیلم کار دشواری است و از‌طرفی من ابهام پایان‌بندی سریال را دوست داشتم. اما به هرحال من آماده‌ی پذیرفتن یک فیلمنامه خوب هستم. چه کسی نیست؟»

کیلین مورفی آماده بازی در فیلم Peaky Blinders است

سریال پیکی بلایندرز در مجموع ۶ فصل و ۳۶ قسمت داشت که از سپتامبر ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۲۲ طول کشید. این مجموعه با بازی ستارگانی همچون کیلین مورفی، سم نیل، هلن مک‌کروری، پاول اندرسون و آنابل والیس داستان خانواده شلبی را روایت می‌کرد که در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. با اینکه شخصیت‌های Peaky Blinders عملاً کاراکترهای تخیلی محسوب می‌شوند، اما داستان‌های گروه پیکی بلایندرز براساس گروع مشابهی با همین نام در انگلستان نوشته شده است.

استیون نایت نیز اخیراً تأیید کرده است که فیلم‌برداری این فیلم در مناطقی انجام می‌گیرد که محل زندگی گروه واقعی پیکی بلایندرز بوده است. استیون نایت، سازنده و نویسنده‌ی این مجموعه مدت‌ها است که از برنامه‌های خود برای ادامه‌ی داستان این سریال در قالب یک فیلم صحبت کرده و سال گذشته اعلام کرد که کار نگارش فیلمنامه این اثر نیز تقریباً تمام شده است.

نایت در اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد شروع فرایند فیلم‌برداری فیلم Peaky Blinders باشیم. همچنین نایت در مصاحبه دیگری درباره این فیلم خاطر نشان کرد که «این پایان کار [مجموعه Peaky Blinders] نخواهد بود».

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا