سینمای ایران

فیلم «بی سر و صدا» با بازی پیمان معادی

فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی با پایان فیلمبرداری به زودی وارد مراحل فنی پس از تولید می‌شود.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی سر و صدا» با بازی پیمان معادی و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی مشترک مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی مدتی‌ است به پایان رسیده است و مراحل فنی پس از تولید آن به زودی آغاز می‌شود.

نقش اصلی این فیلم را پیمان معادی ایفا کرده است.

«آستیگمات» فیلم قبلی مجیدرضا مصطفوی در جشنواره های داخلی و خارجی حضوری موفق داشت و علیرغم اکران محدود در سینماها، مورد توجه قرار گرفت.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: ایما استمراری، جانشین تولید: امید میرزازاده، مدیر تولید: مهدی مهابادی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح گریم: محسن دارسنج و مهرنوش سلیمی، طراح صحنه: حسن روح‌پروری، طراح لباس: ندا نصر، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: بابک اخوان و محمود کاشانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، عکاس: فتاح ذی نوری، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا