سینمای جهان

بازیگران نقش‌های اصلی «خاندان اژدها» معرفی شدند

شبکه‌ی HBO تأیید کرد که «الیویا کوک»، «مت اسمیت» و «اما دارسی» در کنار «پدی کانسیداین» بازیگران نقش‌های اصلی «خاندان اژدها» (House of Dragon) پیوسته‌اند.

این سریال که پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) است، مستقیماً سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده و «جورج آر.آر. مارتین»، «رایان کاندال» و «میگل ساپوچنیک» در تولیدش مشارکت می‌کنند.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند سریال دارای پنج شخصیت اصلی است: «شاه ویسریس تارگرین» با بازی کانسیداین، «آلیسنت های‌تاور» با بازی کوک، « شاهدخت رینایرا تارگارین» با بازی دارسی، «شاهدخت دیمن تارگرین» با بازی اسمیت و «لرد کورلیس والرین» یا «مار دریا» که دستیار «شهبانو رینایرا تارگرین» در حین «رقص اژدها» خواهد بود. بازیگر نقش آخر هنوز انتخاب نشده اما منابع نزدیک به سریال می‌گویند «دنی ساپانی» بازیگر سریال «پنی دردفول» (Penny Dreadful) در حال مذاکره است.

شبکه‌ی HBO علاوه بر این «کلر کیلنر»، «گیتا پاتل» و «گرگ یایتانس» را به عنوان کارگردانان سریال معرفی کرده است. سریال «خاندان اژدها» بر اساس کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین ساخته خواهد شد و داستان‌هایی را روایت می‌کند که ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی دادند.

در فصل اول سریال که متشکل از ۱۰ اپیزود است، کوک نقش «آلیسنت های‌تاور» را بازی می‌کند. دختر «اوتو های‌تاور» دستیار پادشاه، و زیباروترین زن هفت اقلیم. او در «رد کیپ» دوران کودکی خودش را سپری کرده و به پادشاه و حلقه‌ی او نزدیک است.

دارسی نقش «شاهدخت رینایرا تارگرین» را بازی می‌کند که اولین فرزند پادشاه و یک والیرن اصیل و اژدهاسوار است.

اسمیت نقش «شاهزاده دیمن تارگرین» را بازی می‌کند، برادر جوان‌تر «شاه ویسریس» و وارث تاج‌وتخت او. دیمن یک جنگجوی بی‌مانند و اژدهاسوار است، اما از قدیم گفته‌اند. وقتی یک تارگرین به دنیا می‌آید، خدایان سکه‌ای به هوا پرتاب می‌کنند…

«خاندان اژدها» به نویسندگی مارتین و کاندال در حال پیشرفت است. فیلمنامه‌ی اپیزود اول توسط کاندال به نگارش درآمده و او در کنار ساپوچنیک شورانر فصل اول خواهد بود. ساپوچنیک اپیزود اول و چند اپیزود دیگر را کارگردانی می‌کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا