تئاتر

دشتی، برومند، پسیانی و معتمدآریا داوران یک رویداد

پس از تائید شورای سیاست گذاری جشنواره «هنر زنده است» ، هیأت داوران آثار بخش تئاتر این جشنواره اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است» ، شورای سیاستگذاری جشنواره هنر زنده است با درنظر گرفتن تنوع عناوین این بخش از جشنواره و پس از اخذ موافقت هنرمندانی که همواره توجهی جدی نسبت به هنرمندان نسل جوان داشته اند. اسامی داوران این بخش را اعلام کرد:

مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، فاطمه معتمد آریا بازیگرسینما وتئاتر، آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر و علی اصغر دشتی نویسنده و کارگردان تئاتر. داورانی هستند که بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است » را مورد ارزیابی قرار می دهند.

بهروز غریب پور رئیس شورای سیاستگزاری جشنواره با حفظ سمت. دبیری بخش تئاتر را بعهده دارد و علی نصیریان بعنوان رئیس هیئت داوران آراء داوران را مورد تائید نهائی قرار خواهند داد.

شرط محدویت زمانی آثار که تا سقف 60 دقیقه اعلام شده بود. پس از تماسهای متعدد و مکرر کارگردان های مایل به شرکت در جشنواره با تائید شورای سیاستگذاری. و بخاطر حضور هرچه بیشتر هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی حذف گردید.

طبعا شرایط اعلام شده ی دیگر که در فراخوان جشنوارهی آنلاین «هنر زنده است » منعکس شده است به قوت خود باقیست.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر». و مجموعه فرهنگی هنری «مربع11» برگزار می‌کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیر رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی. و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 10 لغایت 20 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا