سینمای ایران

پوستر فیلم جدید شهاب حسینی رونمایی شد

فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» بر اساس نمایشنامه‌ای از آرش عباسی به سینماهای «هنروتجربه» می‌آید.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی در آمریکا ساخته شده و در جشنواره های بین‌المللی حضور داشته است. این فیلم سینمایی از ۱۶ اسفند در سینماهای «هنروتجربه» به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک بازیگر زن شناخته شده سینما، بعد از سال ها فعالیت در حیطه بازیگری قصد دارد. اولین فیلم سینمایی اش را کارگردانی کند. فیلمنامه فیلم را نویسنده جوانی نوشته که تجربه چندانی در سینما ندارد. حالا بعد از یک سال کار کردن، فیلمنامه آماده است و باید ساخته شود اما نویسنده درست در همین زمان پیشنهادی دارد. که مسیر کاری هر ۲ نفر را به کل عوض می کند.»

جیا مورا و جیمز واگنر بازیگران فیلم «نویسنده مرده است» هستند.

شهاب حسینی درباره این فیلم گفته است: «نویسنده مرده است» اثر جالب توجه آرش عباسی نمایشنامه نویس ایرانی است. که سابقه حضور در صحنه دارد. همواره علاقه مند به ساختن آثاری در عرصه بین‌المللی با اقتباس از نویسندگان خوب ایرانی بوده و هستم. و این فیلم اولین گام من در راستای این هدف است. که در آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا