نمایش خانگی

عرضه «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از ۱۰ بهمن

سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از جمعه‌ ۱۰ بهمن توزیع و پخش خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سریال، همزمان با مراحل پایانی تصویربرداری سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی، اولین قسمت این سریال روز جمعه ۱۰ بهمن ساعت ۱۲ توزیع می‌شود.

سازندگان این پروژه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ شهریور، تصویربرداری این سریال را از تهران آغاز کردند. و پس از طی ۵ ماه، مشغول ضبط باقی‌مانده کار هستند.

پیمان قاسم خانی علاوه‌ بر نویسندگی و طراحی «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» به عنوان مشاور کارگردان، محسن چگینی را همراهی کرده‌ است. و همچنین در نگارش این سریال مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نیز همکاری کردند.

در این سریال سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی با حضور فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: محمود خرسند، آهنگساز: امیر توسلی، مدیر تولید: محمد جمشیدی، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: رعنا امینی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، عکاس: کوروش جوان، جلوه های ویژه بصری: اشکان چگینی.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا