تئاتر

الهام شعبانی و سعید حسنلو در «درخت شیشه‌ای آلما»

نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» با همراهی الهام شعبانی و سعید حسنلو برای اجرا در شهریورماه آماده می‌شود.

سعید حسنلو و الهام شعبانی طراحی صحنه و لباس نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه را عهده‌دار شدند.

این نمایش شهریورماه امسال در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. و کاوه مرحمتی. آذین نظری. آیدین بهاری. کامیار دریاکناری و سحر خرم‌نژاد بازیگران آن هستند.

سعید حسنلو طراح صحنه سینما و تئاتر برنده تندیس جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دوره‌های سی‌ودوم 1392 و سی‌وششم 1396 و سی‌وهفتم 1397 و تندیس جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران دوره چهاردهم است. که طراحی صحنه نمایش‌هایی چون «تقدیر بازان»، «اینجا کجاست؟» ،«قصه ظهر جمعه»، «گزارش بازگشت»، «نبرد گالیله» و فیلم‌ «شنای پروانه» را انجام داده است.

الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس تئاتر و سینما برنده جایزه بازیگری از جشنواره‌هایی چون آثار تک‌پرده‌ای، ملی جوان، پانزدهمین جشن بازیگر و تقدیرشده در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین نامزد بهترین طراحی لباس از سی‌وششمین جشنواره‌ی تئاتر فجر ۱۳۹۶ و سی‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر 1397 است. از دیگر کارهای شعبانی به نمایش‌هایی چون «سیندرلا». «هملت». «پلیس». «شرق دور شرق نزدیک»، «خنکای ختم خاطره»، «بوف نه چندان کور» و سریال‌های «زیرخاکی». «گاندو». «ملکه گدایان». «عاشقانه» و «دودکش» می‌توان اشاره کرد.

«درخت شیشه‌ای آلما» کاری از گروه ریگولیتو است. که پس از «شبی بیرون از خانه» . «آوریل 1912». «بازگشت به خانه». «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می‌شود.

فواد خراباتی (مجری طرح)، ماهان صادقی (دستیار کارگردان) و علی سیبی (دستیار تولید) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی) دیگر عوامل این پروژه هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا