تئاتر

«همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» به صحنه بازگشت

«همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» نوشته محمد چرم‌شیر و کار حسن حبیب‌زاده دوباره در تماشاخانه هیلاج به صحنه می‌رود.

به نقل از روابط‌عمومی نمایش، «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» نوشته محمد چرم‌شیر و به کارگردانی حسن طبیب‌زاده که خرداد ماه سال جاری در تماشاخانه هیلاج اجرا شد، در پی استقبال مخاطبان از یکشنبه 28 آذر ماه ساعت 18، دوباره به صحنه بازمی‌گردد. بازیگر این مونولوگ حسن طبیب‌زاده است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: نشسته است. و با چشمانش لبخند می‌‎آورد. اسبش ترانه‌ای می‌خواند. شاید در این ایستگاه از تاریخ پیاده شدیم. توی مدارک کشف شده از شوروی سابق، یکی از رازهای یازده سپتامبر اینجوری نوشته شده؛ اون هواپیما خلبانش بهرام رادان بود. و مسافراش الیزابت تیلور و شهرام شب‌پره ….

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: خواننده و آهنگساز: حسن طبیب‌زاده، مشاور هنری: بابک جمشیدی، گروه کارگردانی: ندا مرادی، فاطمه فتحی، سارا کاظمی و محمدرضا کاظمی، طراح نور: حسن طبیب‌زاده، طراح گرافیک: بابک جمشیدی، طراحی ذهنی: مبینا رستمی، مدیر صحنه: آرمان جمشیدیان، صداپیشه: بابک جمشیدی، مشاور رسانه: شقایق ‌فرشته و پیام ‌احمدی ‌کاشانی و عکاس صحنه: پیام ‌احمدی‌کاشانی.
علاقمندان می‌توانند بلیت نمایش « همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» را از سایت تیوال تهیه کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا