تلویزیون

«بی‌همگان» بدون تبلیغ مخاطب پیدا کرد

بازیگر سریال «بی‌همگان» درباره تجربه خود از انتخاب در این سریال گفت و اینکه بدون هیچ تبلیغی مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

محمد حیدری بازیگر نقش سینا در سریال «بی‌همگان» درباره حضورش در این مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: انتخاب من برای بازی در نقش سینا در سریال «بی‌همگان» توسط کارگردان پروژه، بهرنگ توفیقی انجام شد. آقای توفیقی با پیش‌زمینه‌ای که از بازی‌هایم در سریال «عاشقانه» و فیلم «قصیده گاو سفید» داشت، از من دعوت کرد که برای صحبت کردن درباره یکی از نقش‌های سریال به دفترشان بروم و از طرفی سابقه ساخت و کارگردانی او برای سریال‌های پرمخاطب «آقازاده»، «پدر» و… مرا برای حضور در «بی‌همگان» ترغیب کرد.

وی درباره نقش خود و نزدیکی به آن نیز گفت: نقش سینا در این سریال یک جوان نخبه است که همراه گروهش سعی دارند با ساخت نمونه‌های داخلی قطعات خارجی دستگاه‌های صنعتی، کارخانه‌ای را از ورشکستگی نجات دهند. بهرنگ توفیقی برای درک بهتر این موضوع با نشان دادن مستندهایی از موارد مشابه کارخانه‌ای که در سریال نمایش داده می‌شود، ما را با نقشی که قرار است بازی کنیم آشنا کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به شرایط حال حاضر که هیچ تبلیغی برای سریال انجام نشد و بازیگران سریال حتی امکان معرفی زمان و تیزرهای سریال را نداشتند، «بی‌همگان» توانست مخاطبان خود را پیدا کند و بینندگانش هر شب پیگیر سرنوشت شخصیت‌های آن شوند و بی‌شک یکی از دلایل آن کارگردانی بهرنگ توفیقی (بخش اصلی داستان توسط ایشان کارگردانی و قسمت‌های پایانی توسط آقای اصغر هاشمی ساخته شده است) و انتخاب چهره‌های جدید در کنار چهره‌های باسابقه در این سریال است.

حیدری که از فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی شروع کرده است توضیح داد: این علاقه به بازیگری بود که من را به سمت رسانه کشاند، با این وجود دغدغه اصلی من همیشه بازیگری بوده است.

وی درباره نظرش نسبت به مسیرهای ورود به بازیگری عنوان کرد: بازیگری به خصوص در ایران مسیر مشخصی ندارد و بسته به میزان توانایی و امکانات باید راه‌های مختلف را تجربه و امتحان کرد. دانشگاه، تحصیلات آکادمیک، کلاس‌های آزاد بازیگری، حضور در گروه‌های تئاتری، تست و… از جمله راه‌های ورود به بازیگری است که واقعاً نمی‌شود قطعی یکی را انتخاب کرد. البته خب شانس و آشنا داشتن، مانند هر شغل دیگری در بازیگری هم موثر است و نمی‌شود آن را کتمان کرد. اولین حضور سینمایی من در سینما با فیلم «ناپدید شدن» ساخته علی عسگری بود که از میان ده‌ها نفر که برای نقش تست داده بودند، انتخاب شدم و حضورم در این فیلم همزمان شد با بازی در سریال «عاشقانه» ساخته منوچهر هادی، که جزو پرستاره‌ترین سریال‌های نمایش خانگی بود که شروع خوبی را برایم رقم زد. در ادامه برای بالا بردن معلوماتم و تجربیات بیشتر، کلاس‌های بازیگری وحید جلیلوند را انتخاب کردم و بعد از آن به کلاس‌های فیلمسازی اصغر فرهادی رفتم که هر دو تاثیر خوبی در ذهنیت سینمایی من گذاشتند.

حیدری در پایان گفت: شاید اگر کرونا اکران فیلم‌هایم را عقب نمی‌انداخت یا بیشتر فیلم‌هایم توقیف نمی‌شدند، در حال حاضر مسیر دیگری در بازیگری داشتم. با این وجود من دست از تلاش برنداشتم و با وجود  ناملایمتی‌هایی که صورت می‌گیرد، من به دنبال تجربه‌های جدید هستم.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا