نمایش خانگی

اکران آنلاین فیلم سینمایی «بی‌مادر»

فیلم سینمایی «بی‌مادر» که از جمعه شب اکران آنلاین شد، در آستانه ۷۰۰ میلیون فروش قرار گرفت. فروش این فیلم در اکران عمومی، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و ۱۴۰ هزار نفر به تماشای آن نشستنند.

فیلم سینمایی «بی‌مادر» ساخته سیدمرتضی فاطمی که از شامگاه جمعه ۱۷ آذر اکران آنلاین شد در ۴۸ ساعت توانست در آستانه ۷۰۰ میلیون فروش قرار گیرد. این رقم به ازای فروش بلیت ۶۰ هزار تومانی حاصل شده است.

فیلم «بی‌مادر» در حالی جمعه شب اکران آنلاین خود را آغاز کرد که از شب قبل نسخه قاچاق آن در فضای مجازی منتشر شده بود و عوامل فیلم از مخاطب سینما درخواست کردند از تماشای نسخه قاچاق خودداری و نسخه رسمی آن را تماشا کنند.

به همین منظور عوامل فیلم «بی‌مادر» در یادداشتی با قدردانی از مخاطب و اهالی فرهنگ و رسانه نوشتند:

‌ «بگذارید حرف آخر را همین اول بزنیم. از تک‌تک شما مخاطبان ممنون هستیم و به احترامتان کلاه از سر بر می‌داریم.

برای ساخت یک فیلم و هر محصول فرهنگی موانع متعددی وجود دارد که برای عبور از هر یک خون‌دل‌ها خورده می‌شود. از هزار و یک چرخ و واچرخ‌زدن برای یافتن سرمایه‌گذار همراه گرفته تا گذر از خان‌های دریافت پروانه و سختی‌های تولید در دوران پاندمی کرونا؛ اما به یک‌باره همه این تلاش‌ها در زمانی که هیچ انتظارش را ندارید، با شنیدن خبر انتشار نسخه قاچاق فیلم‌تان در فضای مجازی و پخش گسترده و بی‌قاعده در شبکه‌های ماهواره‌ای، در کنار صدمات مادی و معنوی برای سازندگان اثر؛ آسیب هولناک اقتصادی بر بدنه نحیف سینما می‌زند.

خبر تلخ برای ما در چهل و هشت ساعت قبل این بود که سریال لو رفتن و قاچاق فیلم‌های سینمایی در ایران به «بی‌مادر» رسیده. آن هم دقیقاً ۲ هفته پیش از اکران آنلاین اما روی دیگر سکه تجربه شیرین همراهی و هم‌دلی شما مخاطبان عزیز و همراهی اهالی فرهنگ بود. به همت و همکاری دوستان‌مان در پلتفرم فیلم نت در کمتر از بیست و چهار ساعت فیلم بدون هیچ تبلیغی اکران شد و با همراهی شما عزیزان که حکایت از فهم و شعور شما در حمایت از حقوق مادی و معنوی اثر و دیدن قانونی فیلم داشت ورق به گونه‌ای دیگر برگشت و در کمتر از یک روز بی‌مادر فروش خوبی را تجربه کرد.

همه این پرگویی‌ها بهانه‌ای بود برای اینکه بگوییم قدردان محبت و لطف تک‌تک شما هستیم. ممنون که فیلم ما و دیگر محصولات فرهنگی را حمایت می‌کنید. بی‌مادر را از بستر قانونی بینید.»

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا