تلویزیون

فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حسین رفیعی

فصل جدید مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» به زودی از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی فرهاد مختاری و اجرای حسین رفیعی در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای با محوریت آشنایی با تربیت فرزندان تهیه و تولید می شود.

در این مسابقه رقابت بین دو خانواده ۳ تا ۷ نفره با حضور شمار زیادی از تماشاچیان شکل می گیرد. شرکت کنندگان باید جواب سوالی مرتبط با شخصیت های نمایشی را پیدا کرده و روی یک ماز لغزان (بازی مسیربایی مارپیچ) گزینه درست را اعلام کنند. در هر مسابقه بازی های خانوادگی تکلیف میزان زمان و تعداد نفرات گروه ها را معین می کند. در پایان جوایز به صورت نقدی به برندگان اهدا می شود.

در این مسابقه شخصیتی به نام مسئول که نقش آن را مصطفی احمدی ایفای می کند، استندآپ کمدی اجرا می کند و مخاطبان در طول مسابقه شاهد گپ و گفت او با مجری برنامه و شرکت کنندگان هستند.

دکور مسابقه «پنج ستاره» بر اساس تم مرکزیت طراحی شده و دارای ۳۶۰ درجه شوت است. بخش های این دکور را  اتاق های نمایش، دیواره امتیازات، ماز، تماشاگران و استیج مجری تشکیل می دهد.

نحوه شرکت در این فصل از مسابقه پنج ستاره از طریق فراخوان و تامین کنندگان حرفه ای انجام می شود.

مسابقه «پنج ستاره» کاری از گروه تهران و شهروندی است که به زودی از شبکه پنج پخش می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا