تلویزیون

نصرالله مدقالچی به تلویزیون می‌رود

نصرالله مدقالچی، گوینده و دوبلور، هفتم آذر، مهمان برنامه «مهمانی» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری و اجرای سیدمرتضی حسینی و فوژان احمدی می‌شود.

نصرالله مدقالچی، گوینده و پیشکسوت دوبله، (جمعه هفتم آذر) ساعت ۱۰:۱۵، مهمان تلویزیون می‌شود.

نصرالله مدقالچی، یکی از باسابقه‌ترین دوبلورهای ایران است. او در طول سال‌های هنری خود با صدای ماندگارش به جای شخصیت‌های معروف بسیاری گویندگی کرده است. در کوچه مدقالچی‌ها. پدربزرگ آقای نصرالله مدقالچی آن زمان رئیس شورای محله بوده است. مرد بسیار خوب و قابل احترامی برای مردم  بود. از این رو این کوچه به نام مدقالچی مانده است.در کودکی پدر ایشان از تبریز به تهران مهاجرت کرد.

مدقالچی، خالق صدای شخصیت‌های ایلای والاک (زشت) در فیلم «خوب، بد زشت»، جین هاکمن در فیلم «نابخشوده»، جفری راش در فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، ابوسفیان در فیلم «محمد رسول‌الله»، کاپیتان هادوک در فیلم «ماجراهای تن‌تن»، آنتونی هاپکینز در فیلم‌های «نقاب زورو» و «سکوت بره‌ها» و «افسانه‌های پائیزی» و بازیگرانی همچون شون کانری، پیتر اتول، بودا اسپنسر بوده است.

او همچنین در مجموعه مورد علاقه بچه‌ها، «آن شرلی با موهای قرمز» به عنوان سرپرست گویندگان و نریتور حضور داشته است.

جایگاه دوبله در ایران، تفاوت ژانرهای مختلف در سلیقه مخاطبان، راه‌های موفقیت و ماندگاری یک صدا و … موضوعات مورد بحث برنامه ویژه برنامه «مهمان» با مدقالچی است.

«مهمانی» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری است که با اجرای سیدمرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت  ۸۰  دقیقه جمعه‌ها پخش می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبر آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا