سینمای ایران

کارهای سینمایی جدید حسین امیریان

حسین امیریان کارگردان جوان سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۶ فعالیت خودرا در سینما و تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۹۲به صورت حرفه ای فعالیت خود را پیگیری کرده است.

حسین امیریان متولد 8 بهمن 1379 در یزد فیلمساز و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی حسین امیریان کارگردان و بازیگر + زندگینامه او فارغ التحصیل کارشناسی سینما (کارگردانی) از دانشگاه شمیران است و از سال 92 شروع به فعالیت و از سال 1397 به صورت حرفه ای فعالیتش را ادامه داد.

در ادامه فعالیت های حسین امیریان را از سال 1400 تا 1401 را مرور می‌کنیم:

۱-دستیار کارگردانی فیلم سینمایی اسپرسو به تهیه کنندکی و کارگردانی اسماعیل رنجبر که حسین امیریان در این پروژه برنامه ریز و مدیرفیلمبرداری نیز بوده است این فیلم سینمایی در زمستان در شهر یزد تولید شده است و اماده پخش می باشد.
۲-بازی در نقش اقای عسکری در فیلم سینمایی اسپرسو
۳-دستیار کارگردانی فیلم زخم کهنه به تهیه کنندگی سرکار خانم فلور نظری و کارگردانی استاد مجتبی اسدی پور که در استان یزد تولید شد.
۴-دستیار کارگردانی فیلم بلوط سیاه به تهیه کنندگی سرکار خانم فلور نظری و کارگردانی سید مجتبی اسدی پور که در استان گیلان ساخته شد.

وی افزود خیلی خوشحالم ک کنار بانو فلور نظری فعالیت میکنم و انشالله سال های زیادی قراره همکاری داشته باشیم.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا