سینمای جهان

کتاب خاطرات آل پاچینو پاییز آینده منتشر می‌شود

کتاب خاطرات آل پاچینو که از آن به عنوان کتابی افشاگرانه یاد شده، اکتبر آینده منتشر می‌شود.

به نقل از ورایتی، آل پاچینو در کتاب خاطراتش که عنوانش «Sonny Boy» است. و قرار است ماه اکتبر (مهر) اکران شود. درباره نحوه تربیت و زندگی خود در نیویورک و هالیوود نوشته است.

این بازیگر ۸۳ ساله که برای بازی در فیلم‌های شاخصی مانند سه گانه «پدرخوانده»، «صورت زخمی» و «بوی خوش زن» شناخته می‌شود، در این کتاب از دوران کودکی خود در برانکس جنوبی و نیویورک نوشته است. دبیرستان هنرهای نمایشی، سال‌های شکل‌گیری او در صحنه تئاتر شهر در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و سرانجام وقفه بزرگ او در هالیوود، دیگر مطالب کتاب را تشکیل می‌دهند.

ناشر کتاب پنگوئن پرس از این کتاب به‌عنوان خاطرات مردی یاد کرد که چیزی برای ترسیدن و پنهان کردن ندارد؛ تمام نقش‌های بزرگ، همکاری‌های اساسی و روابط مهم و همچنین ازدواج آزاردهنده بین خلاقیت و تجارت در بالاترین سطوح را تجربه کرده است.

در ادامه بیانیه ناشر آمده است: اما نخ طلایی کتاب روح عشق و هدف است. عشق می‌تواند شما را ناکام بگذارد تا در جاه‌طلبی‌هایتان شکست بخورید و نورهایی که می‌درخشند نیز می‌توانند کم‌رنگ شوند. اما آل پاچینو به اندازه کافی خوش شانس بود. که پیش از آنکه به جوایز زمینی فکر کند، عمیقاً عاشق یک کار شد و هرگز از عشق دور نشد. این همه تفاوت او را ایجاد کرده است.

پاچینو پس از اعلام این خبر گفت: من این کتاب را نوشتم تا آنچه را که در زندگی‌ام، دیده‌ام و پشت سر گذاشته‌ام بیان کنم. اندیشیدن در مورد این سفر و آنچه بازیگری به من اجازه انجام آن را داده است. و دنیایی که به رویم باز شد، یک تجربه فوق‌العاده شخصی و آشکار بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا