تلویزیون

فصل جدید «شوتبال» ۱۸ آذر روی آنتن می‌رود

مقداد مومن‌نژاد از آغاز فصل جدید مسابقه «شوتبال» از ۱۸ آذرماه خبر داد و درباره تغییرات آن نسبت به فصل گذشته سخن گفت.

مقداد مومن‌نژاد یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «شوتبال» درباره فصل جدید این برنامه که ضبط آن این روزها ادامه دارد، اظهار کرد: فصل جدید «شوتبال» در حدود ۶۰ قسمت تولید می‌شود و از ۱۸ آذرماه روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در این چهار شب، ۲ شب در خدمت بانوان و ۲ شب در خدمت آقایان هستیم.

وی درباره مجریان فصل جدید این مسابقه بیان کرد:

مبینا نصیری و حامد آهنگی که اجرای فصل گذشته این مسابقه را برعهده داشته‌اند. فصل جدید این برنامه را نیز اجرا خواهند کرد.

به گفته یکی از تهیه‌کنندگان «شوتبال»، تاکنون حدود ۲۵ قسمت از این مسابقه ضبط شده است.

مومن‌نژاد درباره حضور تماشاگران در مسابقه اظهار کرد: در سری جدید از حضور تماشاچیان در استودیو بهره‌مند نیستیم و فضای دکور و سکوها را با گرافیک پُر کرده‌ایم. البته بخش کمی از سکوها خالی مانده است که اگر شرکت‌کنندگان همراه داشته باشند، می‌توانند در آنجا ساکن شوند.

وی درباره تغییرات فصل جدید نسبت به فصل گذشته آن بیان کرد:

در فصل پیش در بخش آقایان و بانوان هر کدام ۱۲ گروه داشتیم که مسابقه می‌دادند و به فینال می‌رسیدند. در حالی که در فصل جدید ۱۸ گروه در بخش بانوان و ۱۸ گروه در بخش آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین گروه‌ها در فصل گذشته کمتر شناخته شده بودند اما در فصل جدید از گروه‌های شناخته شده مانند قهرمان‌های کشور دعوت کرده‌ایم که با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

به گفته وی، احتمالا این مسابقه تا پایان سال روی آنتن خواهد بود.

مومن‌نژاد با اشاره به اینکه بازی‌های این مسابقه کمی تغییر کرده است، گفت:

در فصل پیش ۲۴ بازی داشتیم که آن‌ها را در فصل جدید نیز داریم و ۵ تا ۶ بازی نیز اضافه شده است. همچنین به بخش حذفی مسابقه که برسیم بازی‌ها را تغییر می‌دهیم.

وی درباره سختی‌های کار در این روزها که جامعه درگیر ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: ما از همه شرکت‌کنندگانی که برای ضبط مسابقه می‌آیند، تست کرونا می‌گیریم و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت می‌کنیم. کار نسبت به فصل گذشته بسیار سخت‌تر و زمان ضبط نیز طولانی‌تر شده است اما سعی می‌کنیم با وسواس تولید این مسابقه را ادامه بدهیم.

یکی از تهیه‌کنندگان «شوتبال» درباره قصه اصلی این برنامه مطرح کرد: «شوتبال را زندگی کن. شوتبال خود خود زندگی است» شعار مسابقه ما است. یکی از اهداف ما این است که گروه‌هایی که در برنامه شرکت می‌کنند. از قصه زندگی خود و اینکه چگونه به این جایگاه رسیدند برای ما بگویند تا ما در مسابقه پخش کنیم. «شوتبال» مردم را تشویق به ورزش و پویا بودن می‌کند. و به آن‌ها می‌گوید اگر شکست می‌خورند، می‌توانند دوباره سر پا شوند. ما در فصل گذشته به اهداف خود رسیدیم و این اهداف را قوی‌تر از گذشته همچنان داریم.

مومن‌نژاد در پایان تصریح کرد: در سری جدید، تیم‌ها بسیار قوی‌تر هستند. و قصه زندگی آن‌ها نیز قطعا برای مخاطبان بسیار جالب خواهد بود. برخی از بازی‌های ما بازی است که پدران و مادران با بچه‌های خود می‌توانند انجام بدهند. در کنار هم بودن، شاد بودن، قصه شنیدن و….از دیگر اهداف این مسابقه نیز است.

«شوتبال» به تهیه‌کنندگی مسعود رجبیان و مقداد مومن‌نژاد و کارگردان هنری محمد پیوندی به زودی روی آنتن می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا