تلویزیون

«دادستان» ده‌نمکی یکی از بهترین کارهایم است

کاوه سماک باشی معتقدست حضورش در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی موفق بوده است.

کاوه سماک‌باشی بازیگر سینما و تلویزیون  اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «دادستان» ساخته مسعود ده‌نمکی را به پایان رساند‌‌‌ه‌‌ام. این سریال مطمئناً یکی از تولیدات خوب تلویزیون خواهد بود که در جذب مخاطب نیز به موفقیت دست خواهد یافت همانند دیگر کارهای فیلمسازش که توانسته با مردم ارتباط برقرار کند.

وی افزود: درباره این سریال باید این نکته را اضافه کنم به دلیل هدایت‌های خوب ده‌نمکی، یکی از بهترین نقش آفرینی‌های من در سینما و تلویزیون خواهد بود.

این بازیگر جوان درباره دیگر کار خود برای تلویزیون توضیح داد: سریال «روزهای ابدی» (نفوذ) ساخته جواد شمقدری را هم آماده پخش دارم. این مجموعه به اتفاقات ایران در ابتدای انقلاب و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره دارد. در این سریال نقش یک فرمانده همافر را ایفا کرد‌‌ه‌ام. به شدت به این کاراکتر علاقه‌مندم و منتظرم ببینم مردم با آن چگونه ارتباط برقرار می‌کنند. جالب است بدانید در هر دو سریالی که آماده پخش دارم نقش مثبت بازی ‌می‌کنم.

سماک‌باشی اضافه کرد: جدا از این دو سریال، فیلم سینمایی «ماهورا» ساخته مجید نیامراد را هم آماده اکران دارم. اما با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها هنوز تاریخ روی پرده رفتن آن مشخص نیست.

وی در پایان درباره کارهای جدیدش نیز اینگونه اطلاع رسانی کرد:

بازی در «دادستان» چند روزی است که به پایان رسیده. ولی در همین مدت ۳ سریال برای بازی به من پیشنهاد شده که هر سه کار در شهرستان فیلمبرداری می‌شد‌ند. اما یک کار را به دلیل نپسندیدن فیلمنامه و دو اثر را به واسطه به توافق نرسیدن مالی رد کردم.

 

 

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا