تلویزیون

ابوالفضل آقاخانی مجری «پنج ستاره» شد

فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با تغییراتی به روی آنتن شبکه پنج سینما می‌رود.

فصل جدید «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، قرار است با مجریگری ابوالفضل آقاخانی و با تغییرات بسیاری در فرم و شکل از هفته آینده روی آنتن برود.

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری این روزها در حال تولید است. ابوالفضل آقاخانی مجری این از برنامه «پنج ستاره» است. پیش از این قرار بود، علی انصاریان مجری برنامه باشد. اما به دلیل بازی وی در یک فیلم، این اتفاق رخ نداد.

اولین فصل مسابقه «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی زمستان سال ۹۶ روی آنتن رفت. فصل دوم مردادماه سال ۹۷ از شبکه پنج سیما پخش شد. در ابتدا اشکان خطیبی اجرای این فصل مسابقه را برعهده داشت، اما با انصراف وی، حمید گودرزی جایگزینش شد و اجرای فصل‌های بعدی این مسابقه را برعهده گرفت.

پنج ستاره در چارچوب یک برنامه با گونهٔ مسابقه-بازی است. که عموم مردم می‌توانند با شرکت در این برنامه، اطلاعات عمومی خود را امتحان کنند.

در هر قسمت از فصل تازهٔ این مسابقه که از یکم اسفند ۹۸ آغاز شد. ۲ شرکت‌کننده در حضور ۱۰۰ تماشاگر با هم رقابت می‌کنند تا ۵ ستاره کسب کنند و برندهٔ آن قسمت شوند.

پنج ستاره و مسابقات شبیه آن اوایل سال ۹۸ به دلیل جوایز میلیونی و آنچه قمار خوانده شد. از تلویزیون کنار گذاشته شد اما با تغییر اسپانسر، تهیه‌کننده و نوع جوایز، سری جدید این مسابقه از ابتدای اسفند ۹۸ به روی آنتن شبکهٔ پنج سیما رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا