تلویزیون

توضیح عادل فردوسی‌پور درباره گزارشگری بازی فینال آسیا

عادل فردوسی‌پور درباره سفرش به قطر و گزارش بازی فینال جام قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر به خبرآنلاین گفت: به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.

وی در ادامه در واکنش به برخی شایعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی درباره مذاکره این مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون با شبکه فارسی‌زبان مطرح شده بود گفت: با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم و قبلا هم گفتم که در شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم.

عادل فردوسی‌پور در پایان گفت: دوستان مغرض چون گذشته جوسازی و شایعه‌پراکنی نکنند.

دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳ در یزد) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، گوینده، مترجم و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است. فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین وی تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.

فردوسی‌پور در پایان سال ۱۳۷۳، پس از چندین بار آزمون، به صدا و سیما راه یافت. و در ابتدا به گزارش برنامهٔ منتخب ورزشی (برنامه‌ای آرشیوی از شبکهٔ سوم سیما که در نیمه‌شب پخش می‌شود) می‌پرداخت. فردوسی‌پور کم‌کم پیشرفت کرد و توانست بازی‌های بهتری را گزارش کند. او پس از گزارش‌های خوبش در جام جهانی ۱۹۹۸، توانست خود را به همه بشناساند. و از آن پس بود که به‌عنوان گزارشگر بازی‌های زنده و مهم انتخاب شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبراتلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا