تلویزیونموسیقی

رضا صادقی تیتراژ «فانوس دریایی» را می‌خواند

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تیتراژ برنامه تلویزیونی «فانوس دریایی» را با شعری از عباس محمدی می‌خواند.

تیتراژ برنامه تلویزیونی «فانوس دریایی» با شعری از عباس محمدی و آهنگسازی عماد توحیدی توسط رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ خوانده می شود.

آهنگساز این قطعه رضا صادقی با بهره‌گیری از موسیقی جنوب و بنمایه بستکی این قطعه را ساخته. و تنظیم آن را وحید اختری و میکس و مسترینگ آن را نیز آرش صفدری به عهده داشته است.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

«فانوس دریایی» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که به روایت و تصویرگری ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور می‌پردازد. و بیانگر تلاش دریانوردان و جامعه بندرنشین است.

ایران با داشتن حدود ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب یکی از کشورهای فعال در حوزه دریانوردی است. و تقریبا ۹۰ درصد حجم انتقال کالای بازرگانی کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد که این مهم باعث می‌شود. ظرفیت‌های مهمی در کشور به وجود آید و برنامه‌ریزی برای استفاده از آن می‌تواند در الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت ایران اسلامی نقشی کلیدی داشته باشد.

برنامه فانوس دریایی به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و کارگردانی میلاد مهدوی تولید شده و قرار است. در طول فصل زمستان هر شب از شبکه نسیم پخش شود.

رضا صادقی، (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس) خواننده سبک پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده است.

رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است. و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا