سینمای جهان

تام کروز در فیلم «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شده

تام کروز در کنار همبازی‌هایش ونسا کربی و اساید مورالس در دنیای اکشن فیلم «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شد.

به نقل از آسوشیتدپرس، تام کروز در حال اجرای یک صحنه اکشن جدید دیگر برای فیلم بعدی‌اش «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شد.

در عکس‌های جدیدی که از این بازیگر مربوط به دوشنبه شب منتشر شده است. وی با پیراهنی خونین در حال دویدن در فضای خارجی موزه ملی تاریخ لندن دیده می‌شود. وی که با عجله از درهای موزه بیرون می‌آید. در حال پایین رفتن از پله‌ها در کنار همبازی‌هایش ونسا کربی و اساید مورالس، در حال فیلمبرداری صحنه‌های دراماتیک فیلم دیده شد.

این فیلم «روزشمار مرگ قسمت ۲» نامیده می‌شود. زیرا دنباله قسمت اول است که سال ۲۰۲۳ اکران شد. قسمت اول در مقایسه با فیلم‌های قبلی تام کروز در این مجموعه فیلم‌ها در گیشه سینماها به موفقیت درخشانی دست نیافت. و دلیل اصلی این امر «اوپنهایمر» بود. که سال پیش در همان زمان اکران شد.

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است. که تام کروز از یک سکوی هلیکوپتر استفاده کرد. تا بازیگران و خدمه «ماموریت: غیرممکن ۸» را در طول تعطیلی بزرگراهی در مسیر که برای نصب پل جدید ایجاد شده بود. به استودیوی لانگ کراس سوری بفرستد تا از تاخیر جلوگیری کند.

دسترسی به لوکیشن فیلمبرداری فیلم جدید تام کروز که نزدیک جاده بین تقاطع ۱۰ و ۱۱ واقع است. از جمعه شب به منظور نصب پل بسته شد. و تا دوشنبه بسته بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا