تلویزیون

ویژه برنامه کرونایی احسان علیخانی

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌ عصر جدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و امشب با علیرضا بیرانوند و محمد انصاری گفتگو می شود.

احسان علیخانی امشب ششم دی با دکتر محمدعلی الستی جامعه شناس در برنامه «هشتگ عصر جدید» گفتگو می‌کند. علیخانی در هشت قسمت گفتگو‌هایی با مهمانان مختلف خواهد داشت و در تمامی قسمت‌های ویژه‌برنامه کرونایی «هشتگ عصرجدید» حضور دارد.

ایمان قیاسی نیز امشب در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید» با سید بشیرحسینی یکی از داوران عصر جدید گفتگو دارد، خاطره بازی می‌کنند و به جا‌های مختلف استودیو عصر جدید سرک می‌کشند.

همچنین با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال، گفتگو‌های تصویری برگزار می‌شود. البته به دعوت عوامل عصر جدید محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس به استودیو می‌آید و درباره این مسابقه با سید بشیرحسینی و ایمان قیاسی صحبت می‌کند. در بخشی دیگری برای اولین بار علیرضا بیرانوند بعد از لژیونر شدن گفتگوی تصویری در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید»دارد.

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ‌عصرجدید» شنبه و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا