سینمای جهان

واکنش مورگان فریمن به کمپین تحریم پلیس

جنبش "بودجه پلیس را قطع کنید" در سال‌های اخیر به ویژه در ایالات متحده به دنبال بروز رفتا‌رهای خشونت‌آمیز پلیس حساسیت‌های زیادی به وجود آورده است.

مورگان فریمن می‌گوید از جنبش تحریم و قطع بودجه پلیس ایالات متحده آمریکا حمایت نمی‌کند. جنبش “بودجه پلیس را قطع کنید” در سال‌های اخیر به ویژه در ایالات متحده به دنبال بروز رفتا‌رهای خشونت‌آمیز پلیس حساسیت‌های زیادی به وجود آورده و از حمایت گروه‌هایی برخوردار شده اما فریمن از حامیان این جنبش نیست.

فریمن کهنه‌کار در مصاحبه با “بلک انترپرایز” می‌گوید: “من به هیچ وجه از قطع بودجه پلیس حمایت نمی‌کنم. شهربانی، جدا از همه مسائل منفی پیرامونش، برای ما بسیار ضروری است. و بیشتر آن‌ها افرادی‌اند که انجام وظیفه می‌کنند. وظایف روزانه خودشان را انجام می‌دهند. بعضی از آن‌ها نیروهایی هستند. که هرگز به جز در صورت حمله یا چنین چیزهایی دست به اسلحه نبرده‌اند.”

فریمن برنده اسکار به‌تازگی در درام “کشتن کنت چمبرلین” (The Killing of Kenneth Chamberlain) دیده شده که بر داستان کشته شدن یک مرد پا‌به‌سن‌گذاشته سیاه‌پوست به دست پلیس تمرکز می‌کند. “فرانکی فیسون” که در این فیلم نقش “کنث چمبرلین” را بازی می‌کند. در همین مصاحبه اظهارات فریمن را تأیید می‌کند. و می‌گوید: “با مورگان موافقم. من قطعاً از قطع بودجه پلیس حمایت نمی‌کنم.”

فریمن اخیراً به فیلم “اسنیف” (Sniff) با بازی “ال پاچینو” و “هلن میرن” برنده اسکار و “دنی دویتو” نامزد اسکار پیوسته است. این فیلم به نویسندگی “تام گری”، داستانی در مورد مرگ مشکوک دو تن در جمع بازنشستگان اقامتگاهی اشرافی روایت می‌کند. “جو مالوری” با بازی فریمن کارآگاه بازنشسته با همکار سابقش “ویلیام کیز” با بازی دویتو وارد عمل می‌شوند و دنیایی زیرزمینی سکس، مواد و قتل را با مدیریت “هاروی استرایدن با بازی پاچینو و “عنکبوت” با بازی میرن کشف می‌کنند.

سال گذشته گزارش شد. که “مورگان فریمن” و “فلورنس پیو” نامزد اسکار در فیلم “یک انسان خوب” (A Good Person) به نویسندگی و کارگردانی “زک براف” بازی می‌کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا