تلویزیون

احسان علیخانی در «دورهمی»

احسان علیخانی مهمان آخرین قسمت فصل چهارم برنامه «دورهمی» مهران مدیری خواهد بود.

در حالی که مهران مدیری از پخش قسمت‌های پایانی فصل چهارم «دورهمی» طی هفته‌های آینده و آغاز ضبط فصل پنحم «دورهمی» با شیو‌ه‌ایی متفاوت خبر داده، برای پایان‌بندی فصل چهارم از مهمان ویژه‌ایی برای حضور در این برنامه دعوت کرده. احسان علیخانی چهارشنبه هفته گذشته روبروی مهران مدیری نشست و گفت و گویش در «دورهمی» ضبط شد. برنامه‌ایی که به احتمال زیاد آخرین قسمت فصل‌ چهارم «دورهمی» خواهد بود.تا مطابق رسم این برنامه هر فصل با حضور یک چهره سرشناس تلویزیونی به پایان برسد.

مهران مدیری تاکنون دو بار مهمان برنامه‌های او بوده. اما علیخانی تاکنون در «دورهمی» حضور نداشته. او در هفدهمین جشن حافظ در این مورد گفته بود:«آقای مدیری با من قهرند. چون هر دفعه من دعوت‌شان کردم افتخار دادند. تشریف آوردند. اما هر بار ایشان دعوت کردند. من به دلایلی نتوانستم خدمت‌شان برسم».

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. احسان علیخانیدر حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
سینما دیلی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا