تلویزیون

پایتخت برای نوروز 1400 ساخته می شود

سیروس مقدم کارگردان پایتخت از ساخت ادامه پایتخت 6 برای نوروز 1400 خبر داد.

سیروس مقدم کارگردان مجموعه سریال «پایتخت» از تلاش گروه سازنده این سریال برای به سرانجام رساندن قسمت‌های باقیمانده «پایتخت ۶» و رساندن آن به نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

سیروس مقدم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در تلاشیم ادامه «پایتخت ۶» را به نوروز برسانیم. و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود. ساخته خواهد شد. و طبق قولی که به مردم داده بودیم. تلاش می‌کنیم. که قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم. تا «پایتخت ۶» به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

سیروس مقدم کارگردان پایتخت درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم. و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد. هر چند که گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است. ولی چون همه عوامل دوست دارند. به قولی که به مردم دادند. وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

سیروس مقدم درباره ساخت فصل بعدی مجموعه «پایتخت» هم گفت: سریال «پایتخت ۷» را سال آینده حتما خواهیم ساخت.

سیروس مقدم در سال ۱۳۳۳ در آبادان زاده شد. بخاطر شغل پدرش ،در کرمانشاه و زاهدان هم مدتی زندگی کرده اند.که بعد از فوت پدر دوباره به آبادان برمیگردد و دیپلم ش را آنجا میگیرد وبعد با قبولی در دانشگاه به تهران میاید.وی پسرخالۀ ناصر تقوایی (کارگردان) است. او فارغ‌التحصیل دبیرستان امیرکبیر آبادان و دانشکدهٔ هنرهای زیبا در رشتهٔ نقاشی است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا