تلویزیون

«نون.خ» تداخلی با «پایتخت» ندارد!

تهیه‌کننده سریال «نون.خ» گفت: همچنان گزینه پخش نوروزی هستیم و پخش چند قسمت پایانی سریال «پایتخت» خللی در پخش سریال ما ایجاد نمی‌کند‌.

«مهدی فرجی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون.خ» با توجه به پخش قسمت های باقی مانده سریال «پایتخت ۶» در نوروز، درباره پخش «نون.خ» در نوروز ۱۴۰۰ به فارس گفت: تا به الان از طرف شبکه به ما اعلام کردند. گزینه پخش در نوروز ۱۴۰۰ شبکه یک هستیم.

وی ادامه داد: آنچه قرار است. از سریال پایتخت پخش شود تنها دو سه قسمت باقی مانده و فینال فصل ششم است.که همان زمان تولید آن به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: تصویربرداری این سریال همچنان ادامه دارد. و طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم تا نیمه بهمن نیز ادامه دارد.

تصویربرداری فصل سه این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی این روزها ادامه دارد. و سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی بازیگران سریال «نون.خ» هستند.

این سریال مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده (با بازی سعید آقاخانی) است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا