تلویزیون

پخش فیلم هایی با بازی نیکلاس کیج

شبکه نمایش این هفته در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی نیکلاس کیج را روی آنتن می برد.

شبکه نمایش از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب به مرور آثار نیکلاس کیج می پردازد. و فیلم هایی چون بزرگ کردن آریزونا، بانکوک خطرناک، هواپیمای محکومین، هواشناس، کوه سرخ غرب، تراست ایموس و اندرو را پخش خواهد کرد.

این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود نیز به فیلم هایی با مضمون حیوانات و حیات وحش می پردازد. و فیلم های نهنگ آزاد، توگو، شیر سفید، بزرگ تر از زندگی، امی و غازهای وحشی، دوما و اسب رویایی ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

همچنین از شنبه ۲۵ بهمن ماه تا اول اسفندماه به ترتیب فیلم های، عموی خسیس من، شکوه عشق، چراغ روشن چراغ خاموش، چندروز بیشتر، کیمیا، نام و نام خانوادگی و بادام های تلخ ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

در هفته پیش رو فیلم های باکس ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب نجات آقای وو، نقشه فرار، طبقه هفتم،دسته گل آخر، جزیره شاتر، بیگانه تنها و ربوده شده۳ هستند.

همچنین علاقمندان فیلم های کلاسیک می توانند. فیلم های کلاسیک دکتر دولیتل، نفس دوباره، رویاها، سرداب و پاندول، قاتلین پیرزن، گذرگاه تاریک و جویندگان را از شنبه تا جمعه مشاهده کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا