سینمای جهان

نیکلاس کیج با «شن و سنگ» می‌آید

فیلم مهیج و ترسناک «شن و سنگ» توسط گروه فیلم هایلند به کارگردانی بن بروئر با بازی نیکلاس کیج ساخته می‌شود.

به نقل از ورایتی، گروه فیلم هایلند آماده می‌شوند تا فیلم مهیج «شن و سنگ» با بازی نیکلاس کیج را در بازار جهانی به فروش برسانند.

قرار است تولید این فیلم ماه آینده در دوبلین ایرلند آغاز شود. در این فیلم کیج بار دیگر با بن بروئر کارگردان همراه می‌شود. بروئر به عنوان یک هنرمند در جلوه‌های ویژه، نقش کلیدی در موفقیت فیلم «همه چیز همه جا یک بار» در گیشه‌ها داشت. اولین فیلم وی به عنوان کارگردان با عنوان «تراست» با بازی کیج و الیجا وود ساخته شد.

کیج پس از بازی درخشان و تحسین شده‌اش در «خوک» و «سنگینی غیرقابل تحمل استعدادی عظیم». در این فیلم در نقش شخصیتی به نام پل ظاهر می‌شود که با پسران دوقلویش در مزرعه‌ای ترسناک زندگی می‌کند.

این فیلم در آینده‌ای وهمناک می‌گذرد و زمانی است که زندگی عادی در دنیا وجود ندارد. و وقتی خورشید غروب می‌کند موجودات وحشی تمام شب مشغول شکار موجودات زنده هستند. یک اشتباه کوچک یکی از پسران دوقلوی پل موجب می‌شود تا آنها با این موجودات رودر رو شوند و در مسابقه‌ای با زمان سعی کنند تا نقشه‌ای برای بقا بکشند.

فیلمنامه این فیلم توسط مایکل نیلون نوشته شده است.

نیکلاس کیج برای بازی در «ترک لاس وگاس» اسکار بازیگر نقش اصلی را دریافت کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا