تلویزیون

مهران مدیری برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه دارد

مهران مدیری این روز‌ها در تدارک تولید فصل پنجم "دورهمی" برای مخاطبان است.

مهران مدیری در تدارک ساخت فصل پنجم “دورهمی” است. خبری که پیش از این مدیری در ویژه برنامه شب یلدا دورهمی از ساخت آن خبر داده بود. و گفت: قول داده بودم با سری پنجم “دورهمی” بعد از ماه صفر بر‌گردیم. که به خاطر شرایط کرونا این اتفاق رخ نداد. اما ۱۰۰ قسمت فصل پنجم را خواهیم داشت. که کاملا یک دورهمی متفاوت و کار جدیدی است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهران مدیری این روز‌ها در تدارک ساخت فصل دوم سریال “هیولا” است. و در کنار آن قصد دارد. فصل پنجم “دورهمی” را برای مخاطبان بسازد. حالا باید ببینیم. که این کارگردان و مجری پرطرفدار رسانه ملی فصل پنجم را برای نوروز می رساند یا خیر؟

رسانه ملی در طول یکسال گذشته و شیوع کرونا  تلاش کرد. با محدودیت‌های جدید به وجود آمده مبارزه کند. و بهترین برنامه‌ها را تقدیم مردم ایران و تمام فارسی زبانان دنیا کند.

یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون “دورهمی” بود؛ برنامه‌ای که با اجرای مهران مدیری آخر هفته‌ها از شبکه نسیم روی آنتن تلویزیون می‌رود. با وجود اینکه یکی از اِلمان‌های “دورهمی” حضور مردم در برنامه بود، با شیوع ویروس کرونا ابتدا این برنامه بدون حضور تماشاگران و سپس با رعایت فاصله اجتماعی ضبط شد و پخش آن ادامه پیدا کرد. ضمن اینکه ویروس کرونا نیز به یکی از سوژه‌های طنز “دورهمی” تبدیل شد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا