تلویزیون

توضیحات مسعود ده‌نمکی درباره بازگشت سحر قریشی به تلویزیون

مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال «دادستان» به حواشی اخیر این سریال پاسخ داد.

مسعود ده‌نمکی درباره ساخت «دادستان» گفت: سریال دادستان ادامه همان فاصله طبقاتی و دادستان‌هایی است. که قبلا در مستند «فقر و فحشا» و سریال «دارا و ندار» نشان دادیم. و همینطور فیلم سینمایی «رسوایی» ۱ و۲ که به فساد اداری و … می‌پردازد. حالا این بار با «دادستان» در قالب یک مینی سریال مضمون مطالبه گری و عدالت خواهی به پدیده نفوذ با نگاه جدید در قالب یک کار پلیسی اکشن برای مخاطبان در نظر گرفتیم.

مسعود ده‌نمکی درباره بازگشت سحر قریشی بعد ۱۱ سال به تلویزیون، گفت: مشکل خانم قریشی حل شده بود که اجازه بازی در سریال «دادستان» داده شد، در سریال‌های دیگر هم این اتفاق رخ می‌دهد. که برخی از بازیگران بعد از محدودیتی که داشتن دوباره در سریال کار کردند. و ربطی به مسعود ده نمکی ندارد.

مسعود ده‌نمکی افزود: در سریال دادستان شاهد حضور بازیگران طنز در نقش‌های جدی هستیم. و خیلی هم خوب و قابل باور هستند. آقای کاسبی در اینجا بسیار قوی ظاهر شدند. و بازی خوبی از او شاهد هستیم.

وی با اشاره به میزان استقبال مردم از «دادستان»، ادامه داد: الحمدالله در آنچه که در جامعه می‌بینیم. سریال مورد استقبال قرار گرفته و طبقات اجتماعی مختلف، سریال را تماشا می‌کنند. و واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی و … شاهد هستیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه حبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا