تلویزیون

برنامه‌های پاییزی شبکه دو اعلام شد

شبکه دو سیما کنداکتور برنامه‌های جدید پاییزی‌اش را اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این شبکه به تازگی برنامه‌های جدیدی چون فصل هفتم «هزار راه نرفته»، «رخ به رخ»، «بسته پیشنهادی»، «اتاق صفر و یک» و … را به جدول پخش خود اضافه کرده است.

«هزار راه نرفته» به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به روی آنتن می رود، در فصل هفتم خود با تمرکز بر موضوع تحکیم خانواده به موضوعاتی چون اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک، حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و … می‌پردازد. یکی از بخش‌های اضافه شده به این برنامه «سینما در قاب هزار راه نرفته» نام دارد. که فیلم‌هایی با موضوعات چالش‌های خانوادگی را از دیدگاه روانشناسی مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهد.

همچنین گفتگو درامای «رخ به رخ» یکی دیگر از برنامه‌های جدید شبکه دو سیماست. که در ابتدای مسیر پخش خود قرار دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود. و تاکنون میزبان مهمانانی چون حسن ریوندی و مسعود فراستی بوده است. ساختار این برنامه گفتگومحور که امیرعلی دانایی در آن از مهمانان برنامه میزبانی می‌کند، پرداختن به وجهی متفاوت و کمتر دیده شده از افراد مدعو است. و عکس‌العمل مهمان با توجه به ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردشان هربار به گونه ای متفاوت تغییر می‌کند.

«بسته پیشنهادی» عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شبکه دو سیماست. که با اجرای مژده لواسانی به ارائه یک بسته پیشنهادات در زمینه‌های مختلف کتاب، فیلم، موسیقی، موضوعات اجتماعی و … می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی که متناسب با سوژه برنامه از مختصات افراد خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب‌های خوب سخن می‌گوید و شامل بخش‌های «گفتگو با مهمان»، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می‌شود. این برنامه جمعه‌ها ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«اتاق صفر و یک» برنامه‌ای تلویزیونی از سبک مسابقات استعدادیابی و از جنس تکنولوژی که برای دارندگان استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین نیز طراحی شده است. این برنامه با شعار کارزارِ رقابتِ ایده‌ها به تهیه‌کنندگی امیر فروتن و با اجرای حمیدرضا پگاه سه‌شنبه‌ها پس از گفتگوی خبری حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «دست در دست» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی در فصل پائیزی ۱۴۰۰ خود با حضور مهمانان مختلف که از چهره های خبر ساز هفته، هنرمندان، ورزشکاران و … تشکیل شده، وظیفه ایجاد لحظاتی آرامش‌بخش برای مخاطبان در ساعات پایانی شب را بر عهده دارد. این برنامه با هدف ایجاد امید و حال خوب شنبه و یکشنبه پس از گفتگوی خبری ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا