تلویزیونسینمای ایران

نظر مرجانه گلچین درباره فعالیت مجازی سلبریتی‌ها

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما گفت: واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

«مرجانه گلچین» بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است، درباره فعالیت خود در فضای مجازی گفت: این روزها خیلی در فضای مجازی فعالیت ندارم. گرچه در گذشته هم جزو فعالین این عرصه نبودم.

وی ادامه داد: در این سالها سعی کردم. درباره مواردی که جزو دغدغه ام هست. در صفحه شخصیم هم صحبت کنم. مثل محیط زیست، کادر درمان، کرونا و مرگ و میرهای آدم های اطرافمان.

درباره سلبریتی هایی که در  مورد همه موارد در صفحه شخصی شان اظهار نظر می کنند، مرجانه گلچین بیان داشت: من واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست. و مثل این می ماند. که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم. بیایم. و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم. و نظر بدهم.

مرجانه گلچین ادامه داد: در این شرایط طبیعی است. که من بازیگر تخصص آن پزشک را ندارم و معتقدم هر کسی را برای کاری آفریدند. ما مسئولیت اجتماعی داریم. و حرفه ما طوری است. که بی واسطه با مردم درگیر هستیم. و باید در حوزه هایی اظهار نظر کنیم که خودمان آن را تجربه کردیم.

مرجانه گلچین همچنین بیان داشت: برای مثال اگر من از آلودگی هوا صحبت می کنم نفس خودم هم تنگ شده است و مادرم در منزل از این آلودگی اذیت می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
فارس

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا