سینمای جهان

ساموئل ال جکسون به برادوی بازگشت

«درس پیانو» با بازی ساموئل ال جکسون و به کارگردانی همسرش لاتانیا ریچادرسون جکسون در برادوی ‌به روی صحنه رفت.

به نقل از ورایتی، «درس پیانو» با بازی ساموئل ال جکسون به کارگردانی همسرش لاتانیا ریچادرسون جکسون در برادوی اجرا می‌شود. این دو با هم اجرای جدیدی از این درام کلاسیک را از هفته پیش روی صحنه برده‌اند.

ساموئل ال جکسون با بازی در این نمایش برای اولین بار پس از بازی در «قله کوه» در سال ۲۰۱۱ به برادوی بازمی‌گردد. وی در آن نمایش در نقش دکتر مارتین لوترکینگ ظاهر شده بود. همسر وی نیز پس از کارگردانی «کشمکش در خورشید» در سال ۲۰۱۴ و «کشتن مرغ مقلد» در سال ۲۰۱۸ دوباره به برادوی بازمی‌گردد.

ساموئل ال جکسون گفته است همیشه آماده کار روی صحنه تئاتر است اما به دنبال آن نیست. و خوش شانسی این بود که کارگردان مناسبی وجود داشت که بتواند او را متقاعد به حضور در این نمایش کند.

«درس پیانو» در پیتزبورگ و در سال ۱۹۳۶ در دوران رکود بزرگ اتفاق می‌افتد. و ماجرا بر سر فروش یک میراث خانوادگی که پیانویی کنده‌کاری شده است. رخ می‌دهد. به دنبال مشاجره‌ای بین پسر ویلی و خواهرش برنیس بر سر فروش یک میراث خانوادگی که ساخته شده توسط یک برده است. جد برنیس می‌خواهد آن را حفظ کند. او آن را یک قطعه ارزشمند از تاریخ و یادآور پیوندهایی می‌داند که وجود داشت. اما پسر ویلی می‌خواهد آن را بفروشد و از درآمد حاصل از فروش آن برای خرید زمین کشاورزی استفاده کند.

لاتانیا می‌گوید: این بحثی است بین احترام به میراث شما یا استفاده از چیزی باارزش برای خرید سهام خود در محقق شدن رویای آمریکایی. شما چه کار می‌کنید؟ آیا به آن قطعه تاریخ چنگ می‌زنید یا از آن برای ایجاد ثروت نسلی استفاده می‌کنید؟

«درس پیانو» نوشته آگوست ویلسون برنده جایزه پولیتزر نمایشنامه است.

این نمایش از ۱۳ اکتبر در «اتل بری‌مور تئاتر» با گنجایش ۱۰۴۳ صندلی در حال اجراست. زمان اجرای نمایش ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است. دنیله بروکس، مایکل پاتس، پیتر جی فرناندز. شارینا مارتین و چارلی براونینگ دیگر بازیگران این نمایش هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا