تلویزیون

هدایای موزه «دورهمی» بالاخره فروخته شد

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در جمع خبرنگاران درباره برنامه «دورهمی» و برنامه‌های نوروزی توضیح داد.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره فروش هدایای موزه «دورهمی» که مدت هاست بلاتکلیف مانده است، عنوان کرد: موزه دورهمی به سرانجام رسیده. و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ها بررسی شد. و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد. که در آخرین قسمت فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش می‌شود.

احسانی با بیان اینکه «دورهمی» از معدود برنامه‌هایی بود. که در ایام شیوع کرونا متوقف نشد، اظهار کرد: در ایامی که مردم نیاز به برنامه مفرح داشتند. دورهمی روی آنتن بود. و در کنار آن مهمانان هم با یک ملاحظاتی در ایام کرونا در برنامه حضور پیدا کردند. در طول برنامه هم خیلی از مهمانان به دلیل کرونا از خانه بیرون نمی‌آمدند. و نتوانستند در دورهمی حضور پیدا کنند.

به گفته وی، فصل جدید «دورهمی» با تغییرات جدید و ساختار متفاوت تولید می‌شود.

محمد احسانی خبر داد: این روزها مهران مدیری مشغول ساخت سریالش در شبکه نمایش خانگی است و همین مساله و دیگر اتفاقات با هم روی آن تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: هنوز تصمیم قطعی برای پخش آخرین قسمت دورهمی در عید مبعث گرفته نشده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا