تلویزیون

تغییر زمان پخش سریال «پایتخت»

سریال «پایتخت ۶» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم که قرار بود از شبکه یک پخش شود.

صبح امروز خبر پخش ششمین قسمت از سریال محبوب پایتخت در حالی از سوی روابط عمومی شبکه یک سیما در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. که دقایقی بعد این خبر از سوی معاونت سیمای رسانه ملی تکذیب شد.

در حال حاضر هنوز از سوی رسانه ملی خبر قطعی درباره زمان دقیق پخش سریال «پایتخت ۶» وجود ندارد. رسانه ملی دلیل تکذیب این خبر را تغییر در کنداکتور پخش عنوان کرد.

حال مخاطبان این سریال محبوب تلویزیونی باید منتظر اعلام دقیق زمان پخش این سریال از رسانه ملی باشند. که با این اوصاف مشخص نیست. این سریال قبل از ورود به سال جدید و یا از نخستین روز‌های سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

گفتنی است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در شش فصل، قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند. که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. و این اثر توانسته رتبه اول آمار رضایت مردم را از آن خود کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
میزان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا