تلویزیون

پخش سری چهارم «ایرانگرد» در نوروز ۱۴۰۰ قطعی شد

جواد قارایی راوی مستند «ایرانگرد» با انتشار تیزر فصل چهارم این مجموعه مستند از پخش آن در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما خبر داد.

«ایرانگرد» عنوان یک مجموعه مستند تلویزیونی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و روایت جواد قارایی است. که در آن طبیعت بکر و شهرها و روستاهای مختلف ایران و شیوه زندگی مردم عشایر و روستاهای ایران معرفی می‌شود.

تاکنون سه فصل از این مجموعه که به شهرها و استان‌های مختلف ایران همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، خراسان جنوبی، لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، مازندران و کرمان و… سفر کرده. از شبکه‌های مستند، یک و چهار پخش شده است.

فصل سوم این مجموعه با عنوان «ایرانگرد ۳» که از بیابان لوت آغاز شد. و در استان های گیلان، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و خراسان جنوبی ادامه یافت. آخرین فصل تولید شده ای بود. که نوروز ۱۳۹۷ از شبکه‌های یک و مستند سیما پخش شد.

حال جواد قارایی با انتشار تیزر «ایرانگرد ۴» در فضای مجازی خود از پخش فصل چهارم این مجموعه در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

وی در بخشی از کپشن تیزر نوشت: «درود بر شما هموطنان جان. لطفا منتشر کنید. آنونس مستند ایرانگرد چهار تقدیم شما خوبان که بسیار دوستتان دارم.

این مجموعه امسال به دلیل ویروس کرونا و دیگر مشکلات هنوز کامل نشده است. اما به عشق ایران و ایرانی حدود ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای را آماده پخش از شبکه یک سیما خواهیم کرد. تا در این شرایط خطرناک که امکان سفر به دلیل ویروس کرونا وجود ندارد. از طریق قاب تلویزیون به زیباترین نقاط ایران حان سفر کنید.

ساعت پخش به اطلاع شما خوبان خواهد رسید.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا