سینمای ایران

فیلم جدید «نارگیل ۲» و «ستون ۱۴» برای اکران از چهارشنبه

۲ فیلم سینمایی «نارگیل ۲» و «ستون ۱۴» از چهارشنبه راهی اکران می‌شوند.

جلسه شورای صنفی نمایش یکشنبه ۱۵ مردادماه در سازمان سینمایی برگزار و مقرر شد فیلم سینمایی «نارگیل ۲» به کارگردانی داوود اطیابی توسط دفتر پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس کوروش از چهارشنبه ۱۸ مرداد در سینماها اکران شود.

همچنین از همین تاریخ فیلم سینمایی «ستون ۱۴» به کارگردانی امیرحسین همتی توسط دفتر پخش نیمروز فیلم به سرگروهی پردیس هنر شهر آفتاب شیراز روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «نارگیل ۲» به کارگردانی سیدداود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان ساخته شده و در ادامه فیلم «نارگیل» ساخته شده که سال ۱۳۹۹ در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد و به عنوان فیلمی برای کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود.

فیلم‌ «ستون ۱۴» ساخته امیرحسین همتی هم یک فیلم اجتماعی است که پیش‌تر کارگردانش گفته بود «برای آن رده سنی بالای ۱۵ سال هم در نظر گرفته شده است.

علیرضا قاسم‌خان – تهیه‌کننده – نیز در مصاحبه‌ای درباره شباهت خط داستانی این فیلم با سریال کره‌ای «بازی مرکب» گفته بود: قصه‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که شاید شباهت‌هایی هم با یکدیگر داشته باشند. در این مورد هم شاید بخش‌هایی از داستان فیلم شبیه آن سریال باشد اما اینکه فیلم را براساس آن سریال ساخته باشیم، خیر اینگونه نیست.

میترا حجار و روزبه حصاری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا